Skip to content

O rugăciune, o rugăminte…

6 Octombrie 2010

Cu ceva  vreme în urmă, cineva mă întreba de ce sunt vulpițele mele afișate cu capul în jos. I-am răspuns că nu sunt cu capul în jos, lumea aceasta este cu fundul în sus.

Printre cei care își mai aruncă ochii peste acest blog din când în când, trebuie să existe și oameni care au credință în Dumnezeu. Cel puțin care să aibă mai multă credință decât mine. Îi rog pe aceștia, data viitoare când stau de vorbă cu El, să-i spună că L-am tot căutat și mi s-a răspuns de fiecare dată că nu este acasă.

Vă rog pe cei care s-au confruntat cu situația nefericită de a avea un apropiat care a suferit un infarct miocardic acut, să-mi scrieți pe e-mail despre experiența voastră. Clinici, doctori, drumuri, cheltuieli, orice informație folositoare, v-aș fi cât se poate de recunoscător…

3 comentarii leave one →
  1. adriana permalink
    7 Octombrie 2010 1:39 am

    Dumnezeu ii incearca mereu pe oamenii buni…am sa transmit eu mesajul tau…sa vedem ce se-ntampla, eu sper si cred intr-o minune….

    • Stefan Cociodar permalink*
      7 Octombrie 2010 10:10 pm

      Nu-mi dau seama exact ce este acela un „om bun”… Stiu in schimb ce este acela un tata bun. Iar daca in mine sunt si cateva lucruri bune, acestea i se datoreaza in cea mai mare parte tatalui meu. Multumesc pentru mesaj si pentru transmiterea mesajului meu …

  2. adriana permalink
    7 Octombrie 2010 11:09 pm

    Un om bun (in aceasta lume intoarsa cu fundul in sus-sunt perfect de acord cu tine) este, printre altele, cineva care incearca sa faca bine semenilor fara a astepta ceva in schimb…te vad incadrat in aceasta categorie…Daca ai un tata bun, atunci sunt convinsa ca esti un fiu bun la randul tau…si iata unul din motivele pentru care ai ajuns un ”om bun”, cum rar intalnesti…in aceasta lume…(ne)”buna”.
    Ma voi gandi la tine…”om bun”’…. sa-ti gasesti putere in resursele interioare…eu cred in minuni care li se-ntampla oamenilor minunati…

Lasă un răspuns

