Skip to content

A râde ca Hong Guk Young

27 Noiembrie 2010

Hong Guk Young este mâna dreaptă a regelui Jeongjo și prietenul său cel mai bun. În Coreea medievală, ocupă o funcție similară cu aceea de prim-ministru, funcție în care a ajuns pe merit, dovedindu-se un personaj deosebit de capabil.

În momentul de față însă, Hong Guk Young se află într-o situație fără ieșire. Știe că orice ar urma să facă, problemele cu care se confruntă nu-și vor găsi rezolvare.  Drama personală este inevitabilă.  Nu-i rămâne decât să râdă conștient de neputința sa în fața destinului. Oricât ai fi de capabil, viața îți scoate la un moment dat în cale situații care te depășesc.

Hong Guk Young este un personaj de care foarte puțini au auzit, dar care are o însemnătate aparte pentru mine. Pe parcursul ultimului an de zile am simțit acest lucru, că problemele din viața mea nu-și găsesc rezolvare, că sunt incapabil de a găsi soluții împotriva relelor din jurul meu. Mai mult decât atât, la fel ca și Hong Guk Young, am realizat faptul că, pe măsură ce mă zbat mai mult, mă afund și mai mult în mocirlă. Nu mi-a rămas decât să mă așez, să privesc în depărtare și să râd.

N-am mai publicat pe blog de aproape o lună, deși am început mai multe articole.  Am fost destul de ocupat. Am aflat că a nins în Cluj și mi-a părut rău toată ziua că nu mă aflu acolo. Plănuiesc totuși să ajung în oraș cât mai curând, cel mai probabil după 1 decembrie.

Zilele acestea, pentru prima data într-o lungă perioadă, s-a întâmplat să zâmbesc, din inimă… Mi-aş dori să o fac mai des, e o senzație  plăcută…

One Comment leave one →
  1. adriana permalink
    29 Noiembrie 2010 9:05 am

    Si eu stau uneori sa mă întreb ce lucruri ciudate și, in acelasi timp, atât de simple mă fac să râd și să plâng în același timp. Ador un chip frumos, ma refer aici bineinteles la frumusetea aceea care vine din interior. Ador un copil care zâmbește și cu ochii și ador un om care trăiește prin și cu pasiune. Mă ador pe mine când cineva e fericit…și mi-e de-ajuns să-mi zâmbească. Un chip frumos îneacă o mie de cuvinte…
    Uneori cred că o să mi se întâmple o minune și mă întreb ce o să fac, cum o s-o privesc și ce o să-i spun. Mi-e frică să nu dezamăgesc minunile…și de frica asta chiar mi se intampla sa nu le mai văd. Tot ceea ce îţi dorești e în jurul tău. Dă o geană! …sună a un citat. Nu știu al cui e dar îmi exprimă un gând.
    Ieri îmi doream să zâmbesc…De aceea…am stat liniștită și mută de uimire, uitandu-ma cum mă despart complet de aroganta, nemiloasa și insensibila din mine pe care n-o mai cunosc…

Lasă un răspuns

