Skip to content

We will walk in fields of gold

24 Ianuarie 2011

Orice om poate fi rezumat în câteva cuvinte. De fapt, dacă este suficient de bine ales, poate fi doar unul. Un singur cuvânt. Alegeți un cuvânt pentru mine. Alegeți-l cu grijă, fiindcă viața nu vă va permite să alegeți de două ori.

Oricine ar parcurge acest blog fără a mă cunoaște foarte bine, m-ar putea cataloga cu ușurință drept un individ naiv. Îmi place acest lucru.

Iată un cuvânt –  “naiv”.

În timp ce scriu aceste rânduri, rememorez un vis vechi, foarte vechi al meu.  Acest vis, esențial ființei mele, m-a călăuzit ani la rând, m-a ținut în viață, mi-a dat putere, mi-a adus deopotrivă fericire și nenorocire. Recent, mi-am zis că voi înceta să-l mai visez.  Apoi, mi-am dat seama că, în absența sa, n-aș mai avea un cuvânt pentru mine. Așa că, nu-mi rămâne decât să continuu să visez…

*

Voi respecta ceea ce am spus și voi închide acest blog. Bineînțeles, voi continua să scriu, dar nu intenționez să mai scriu nicăieri așa cum am făcut-o de multe ori aici.

Vă mulțumesc celor care ați citit.

3 comentarii leave one →
  1. adriana permalink
    24 Ianuarie 2011 7:38 pm

    Parerea unei persoane care te cunoaste foarte putin se rezuma la un singur cuvant: romantic. Firea ta ma duce chiar cu gandul la o asociere cu… conditia omului de geniu…
    Sper sa iti gasesti pe cineva care sa te inteleaga si sa nu mai fii niciodata singur…si, din cate inteleg, aceasta este si dorinta ta…eu tind sa cred ca ti se va indeplini:)

  2. Stefan Cociodar permalink*
    25 Ianuarie 2011 3:35 am

    Iată un cuvânt – „romantic”.

    Nu-mi place această expresie ”a găsi pe cineva”. Oricând cineva poate găsi pe cineva. Aș prefera ”se găsesc”, ”s-au găsit”… 🙂

  3. adriana permalink
    25 Ianuarie 2011 9:16 pm

    ”S-au gasit” suna perfect si e intr-adevar ideal 🙂 dar e mai mult din basme:D inclin sa cred ca traim intr-o societate in care nu tinem cont atat de mult de acest aspect si ne gasim pe cineva din frica de singuratate mai mult decat din orice alt motiv…

Lasă un răspuns

