Skip to content

Un răspuns

25 Ianuarie 2011

Am crezut întotdeauna că viața trebuie trăită  în doi. Când spun doi, nu mă rezum doar la un el și o ea, care se iubesc. “Viața trăită în doi” înseamnă viața trăită alături de oameni, viața trăită pentru oameni, viața trăită din dragoste de oameni. Oricât de mult m-ar dezamăgi oamenii cei mai dragi, oricât de mult m-ar dezamăgi omenirea în ansamblul ei,  acesta este lucrul în care cred cel mai mult, dintre toate lucrurile în care cred.

Una dintre marile ironii ale vieții este că, deși viața trebuie trăită astfel,  cei mai mulți dintre noi trăim singuri.  Uneori ne dăm seama și ne înspăimântăm de moarte.

Eu m-am încăpățânat mereu să cred că poate fi şi altfel. De aceea am luptat pentru marea poveste de dragoste, de aceea m-am străduit să vă fiu prieten fiecăruia dintre voi, de aceea am ales să merg pe această cale profesională. Dar nimeni nu poate singur, să nu mai fie singur.

No comments yet

Lasă un răspuns

