Skip to content

Tatoiu două doctorate

21 Septembrie 2011

– Eu am două doctorate, dumneavoastră câte aveți?

Replica de mai sus îi aparține doamnei Monica Tatoiu. A fost rostită, bineînțeles, într-o emisiune TV, doamna fiind enervată de către senatorul Puiu Hașotti, care și-a permis să-i reproșeze că prea se pricepe la toate.

Că este lumea plină de boi cu unu, două, nouă doctorate, iar la unii scrie înainte de doctor și profesor, asta o spun mereu. Totuși, doamna Tatoiu este un caz special, astfel că mi-a stârnit interesul. Nu m-am putut abține să nu mă întreb, în ce dracu’ are tanti asta doctorat? Ei bine, am aflat că are un doctorat în… suspans… matematică! Să nu-ți dorești să o atingi, poate se ia?

Despre cel de-al doilea doctorat n-am găsit informații, dar tocmai când mă pregăteam să mă dau bătut, mi-am dat seama! Cel de-al doilea doctorat este în… toate celelalte științe cunoscute de om, în afară de matematică.

3 comentarii leave one →
  1. Adriana permalink
    6 Aprilie 2012 12:21 am

    Interesant incident…Monica Tatoiu apare drept o persoana inteligenta, cu autocontrol si carisma, insa replica ei ridica unele semne de intrebare, mai ales ca cel de-al doilea doctorat este chiar in resurse umane, unde chiar in acest lucru te specializezi, in a spune cuvinte potrivite in momente potrivite…

  2. Stefan Cociodar permalink*
    6 Aprilie 2012 12:31 am

    Da, așa aș descrie-o și eu: inteligentă, cu autocontrol și carismă… Dar nu ar putea totuși să apară mai rar în public? Cu atâtea calități, eu m-aș retrage pe un vârf de munte, ca să meditez…

  3. Adriana permalink
    6 Aprilie 2012 11:56 am

    Nu stiu…ca sa stii sa te retragi, trebuie sa atingi un anumit nivel de intelepciune, in opinia mea… Probabil dumneai ii place prea mult sa fie in lumina reflectoarelor, fiecare simte si actioneaza considerand ca face cel mai bun lucru pentru sine…

Lasă un răspuns

