Skip to content

I’M NOT ANTI SYSTEM, THE SYSTEM IS ANTI-ME!

18 Ianuarie 2012

Atenție! Nu ai aflat până la momentul acesta ce sunt SOPA și PIPA? Te rog să aflii cât mai multe, cât mai curând! Nu te interesează ce sunt? Ești prea prost și prea ignorant pentru a merita să mai exiști. Te rog să pleci de pe blogul meu și în principiu, să mori! Mulțumesc!

Acum că ți-am captat atenția (deduc că ți-am captat atenția, ținând cont că nu ai murit), te rog să  rămâi puțin și să citești. Voi fi scurt, mă voi exprima cât pot de simplu, de direct și de personal. Vreau să fiu cât se poate de bine înțeles.

Cetățenii Statelor Unite ale Americii se bucură cu fiecare zi care trece de libertate din ce în ce mai puțină. Oamenii de pe această planetă se bucură de la zi la zi de libertate din ce în ce mai puțină. Tu și eu ne bucurăm în fiecare zi de libertate din ce în ce mai puțină. Sub paravanul democrației, sub o groasă perdea de fum, mai subtil sau mai la vedere, drepturile fundamentale ale omului sunt tot mai des și mai grav încălcate. Poate că ai observat acest lucru, la fel ca și mine. Poate că nu ai observat. Dacă nu ai observat, trezește-te la realitate și privește în jur! Se întâmplă chiar acum, în timp ce tu citești aceste rânduri. Nu glumesc, nu am înnebunit, nu am băut, nu m-am drogat, nu sunt adept al teoriilor conspirației. Acesta este pur și simplu adevărul!

Mijloacele clasice mass-media sunt aproape complet compromise, atât la nivel național cât și la nivel global. Ele reprezintă astăzi doar niște instrumente de propagandă și manipulare în mâinile unui număr restrâns de indivizi. În lupta noastră pentru libertate (da, este vorba despre o luptă), internetul poate fi  ultima redută a libertății sau ultimul său călău. De aceea este crucial, este vital să facem tot ceea ce ne stă în putință pentru a opri aceste două proiecte de lege americane și orice alte tentative asemănătoare în SUA, în România, în Uniunea Europeană sau oriunde altundeva în lume.

Nu îți respect drepturile de autor? Îmi bat joc de munca ta? Nu sunt nici nesimțit, nici ticălos. Îți respect munca în egală măsură cu respectul pe care tu îl arăți pentru munca mea. Mă respecți, îți voi răspunde cu respect. Ascultă-mi necesitățile și doleanțele, eu le voi asculta pe ale tale și vom găsi o cale să ne fie bine amândurora. Dar pentru numele lui Dumnezeu, nu fi părtaș la distrugerea viitorului nostru pentru un dolar în plus!

Atentezi la libertatea mea? Crezi că sunt atât de stupid încât să nu mă prind? Sunt un om rezonabil, dar dacă te joci cu așa ceva, te omor. Nu glumesc. Nu va fi loc în universul cunoscut pentru amândoi.

Semnează petiția! 

http://www.avaaz.org/en/eu_save_the_internet/

http://www.avaaz.org/en/save_the_internet

http://americancensorship.org/

Nu te rezuma doar la atât!

Despre alte încălcări ale libertății, va urma…


No comments yet

Lasă un răspuns

