Skip to content

Testul Mang

11 Mai 2012

Ocupi funcția de ministru al educației și ești acuzat de plagiat. Cum răspunzi acuzațiilor?

a) „Problema e că în tehnică, legea lui Ohm este una singură, nu poţi să o scrii altfel decât a fost dată;”
b) „Acele lucrări sunt un plagiat, fără discuţie, dar nu sunt ale mele;”
c) „Unii cred că iți fac un bine dacă te pun autor pe niște lucrări;”
d)  Sunt un nătărău și îmi voi da numaidecât DEMISIA.
2 comentarii leave one →
  1. iulian permalink
    27 Mai 2012 9:12 pm

    sau e) : „să moare dușmanii meu, dac-am plăgit vrodată”

  2. Stefan Cociodar permalink*
    28 Mai 2012 4:03 am

    :))

Lasă un răspuns

