Skip to content

Victor Ponta a plagiat

19 Iunie 2012

Am văzut dovezile, am ascultat explicațiile, nu prea mai e loc de îndoieli. Victor Ponta a plagiat în teza sa de doctorat și trebuie să își prezinte demisia. Șah mat.

Nu îl credeam neapărat mai cinstit, îl credeam însă mai deștept. M-am înșelat.

După atâția ani de școală în care mi-am luat fiecare notă și fiecare examen pe merit, iau ceea ce a făcut Victor Ponta la modul cel mai personal. Fiecare zi în care se află pe scaunul de prim-ministru este o jignire la adresa românilor care au realizat lucruri în viață într-un mod cinstit.

La finalul articolului din Gândul, găsiți taza lui Victor Ponta în format PDF și unul dintre articolele de unde acesta s-a „inspirat”:

http://www.gandul.info/news/cazul-acuzatiilor-de-plagiat-la-adresa-lui-victor-ponta-analiza-pe-text-teza-de-doctorat-a-premierului-versus-cartea-profesorului-dumitru-diaconu-exclusiv-9762345

7 comentarii leave one →
  1. iulian permalink
    20 Iunie 2012 3:49 pm

    Acum câteva luni, prin septembrie, aproape am riscat „linșajul intelectual” :)).
    Motivul: insistam în a spune că scena politică romanească este foarte săracă; din păcate nu prea vedeam pe nimeni capabil să îl „doboare” pe Băsescu. Deși nu îmi place modul său de a face politică, e un jucător abil care nu face risipă de “gloanțe”. Mai mult, deși mă consider un liberal, la următoarele alegeri PNL nu va fi opțiunea mea. De ce? Pentru că mi se pare absurdă o alianță “social”-“liberală” (Sic!) creată, printre altele, pentru a-l înlătura pe Băsescu.
    Afirmațiile mele eu fost dur criticate; mai mult mi s-a spus “oricine e mai bun decât “El Base”.
    Acum după aproape un an, (mâhnit de ultimele evenimente din viata politică românească) o parte din mine zâmbește cu amar. Azi sunt cât se poate de malițios.
    Mă gândesc: oare cum se simte acum acel doctor(profesie) care înfuriat îmi spunea ca romanii din străinătate nu ar trebui să mai aibă dreptul la vot pentru ca sunt rupți de realitate și votează doar PDL-Băsescu (Sic!). Oare cum se simte acum știind că un (potențial) plagiator este premier, iar el pentru o remunerație cât de cât decentă a făcut 6 ani de medicină, 4 de rezidențiat și toate astea sub un enorm stres psihic și financiar? Oare la fel gândește și acum? Oricine e mai bun? Mai bine un plagiator decât un “marinar”?
    Ștefan tu ai făcut o singura greșeală: Te aștepți de la o persoana acuzată de plagiat sa fac un gest onorabil. Oare nu e o contradicție asta??? Eu sunt foarte sceptic

    • Stefan Cociodar permalink*
      20 Iunie 2012 5:50 pm

      Dacă era medic și așa de hotărât, poate te linșa pe bune. Nu uita, „când ești doctor, ești tare!” :))

      Eu am scris că „trebuie”, nu că și-o va da. Miza e mult prea mare pentru a ceda, iar obrazul mult prea gros. Însă, chiar dacă partida nu este gata, diferența e prea mare între jucători pentru ca rezultatul să nu fie previzibil. Și eu zâmbesc malițios, dottore! :))

  2. iulian permalink
    20 Iunie 2012 8:43 pm

    =))
    mă bucur că suntem malițioși : that’s the spirit 😀
    Bun. Avem un președinte pe care nu îl mai vrem, avem un premier acuzat de plagiat (care la rândul său are un coordonator de lucrare “executat” de ICCJ) pentru 8 zile am avut un Mang la Educație și lista o las deschisă că și așa e lungă 😀
    Partidul în România și-a pierdut conotația. Cum distingi un partid de dreapta de unul de stânga?
    Mai am momente în care mă întreb: have we reached the rock bottom?… în fiecare zi mi se răspunde: Not yet.
    Acum ceva vreme ai scris un articol despre Bute, ei bine…. Bute se vede că a devenit canadez: a luat 5-6 pumni mai serioși și la pământ cu el. Un român adevărat însă e obișnuit să încaseze cam 25 de ani și abia după aia “să se supere serios” :)).
    Acum ce e de făcut? Stăm așa cu mâinile încrucișate și așteptăm un miracol? sau pe americani?
    But yet again: examenele le-am luat pe bune, coordonatorii lucrărilor noastre nu sunt condamnați de ICCJ, n-avem mătuși putred de bogate, nu avem o flotă (cât de mică) pe care să o vindem, cu băutura nu suntem prieteni buni, nu citim din almanahe, nici măcar “Fasole” sau “Omida” nu ne cheamă. „E grele gogule…e grele” 😀

  3. Stefan Cociodar permalink*
    20 Iunie 2012 8:58 pm

    Măi, nu știu despre tine, dar eu îmi aprind o țigară de la țara care arde. (Deși nu fumez.) Iar dacă Băsescu dă și un whiskey…

    • iulian permalink
      21 Iunie 2012 1:18 am

      Azi dă cu siguranță… dă și whiskey, și rum, și șampanie… dar să avem grijă: a dat liber la „tunuri”

      • Stefan Cociodar permalink*
        21 Iunie 2012 4:37 am

        Mai beau un pahar și apoi îi voi mărturisi cât de mult îl iubesc și l-am iubit întotdeauna! Nu de alta, dar mi-e frică de glonț… :))

Lasă un răspuns

