Skip to content

Honor et Patria, un fotoblog care merită urmărit

12 Noiembrie 2012

HONOR et PATRIA este un fotoblog, o colecție de fotografii dedicată Armatei Române și soldaților eroi din toate timpurile.”

Îl recomand pentru că este într-adevăr o colecție excepțională de fotografii și un loc unde sunt cinstiți militarii eroi ai României.

Ținând totuși cont de anumite înclinații ale blogului, trebuie să menționez câteva lucruri odată cu această recomandare. Nu mă împac prea bine cu naționalismul, fie el doar și unul moderat. Am momente în care mă mândresc și momente în care mă simt dezamăgit de oamenii acestei țări. Detest din toată ființa mea șovinismul și rasismul.

Alături de sângele de român, prin vene îmi curge sânge mongol, magiar, slav și rom. Îi admir pe evrei, pe țigani, pe ruși, pe maghiari din mii de motive. Aș fi fost cel puțin la fel de mândru să mă nasc  evreu, țigan, rus sau maghiar.

Singurii pe care îi discriminez sunt proștii, cei care, din tot felul de motive care mai de care mai stupide, urăsc sau îndeamnă la ură față de alți oameni.

No comments yet

Lasă un răspuns

